søndag 13. januar 2013

Ønskeliste...

Det nærmer seg bursdag så jeg tenkte en ønskeliste kunne være kjekt å lage.
 
Jeg er en ivrig samler av Greengate. Elsker å dekke bordet med de herlige pastellene. Til jul ønsket vi oss litt i rødt også og det må jeg jammen ønske meg litt mer av. Er jo så koselig når man skal dekke bord i julen.
 

 
 
Am design er som mange av dere vet en av mine favorittbutikker. Der kommer det inn masse flotte nyheter hele tiden. Det jeg har funnet frem til neste collage er bare noen makebiter av det som kan stå på en ønskeliste derfra.
 
 
 
Jeg har noen ønsker som er litt utenom interiør også. Jeg har begynt å trene og nå p åvinteren er det litt kaldt med korte treningstights. Så jeg ønsker meg lang treningstights fra Nike eller Röhnisch. På ønskelisten står også visp med silikonkant til Kitchen Aid maskinen min.
 
 
 
Til sist står det noen godbiter fra  Festfabrikken på listen min også. Det er enda en butikk man kan shoppe seg helt bort i, så har bare valgt ut noen favoritter.

 
Likte du også det forkle? Du kan faktisk vinne det i en giveaway her hos meg! Hvis du vil melde deg på gjør du det her!
 
 
Fin søndag til deg og dine!!
 
Klem fra C

3 kommentarer:

  1. Her var det masse og velge. Vi får ta oss en tur sammen vennen. Klem mamma

    SvarSlett
  2. MASSE HERLIGE TING PÅ ØNSKELISTEN DIN
    HÅPER DU FÅR DET DU ØNSKER DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei vennen!!
    Greengate har så masse fint!!!
    Gleder meg veldig til og best. vår og sommervarer fra de på messa. Masse nydelig fra IB Laursen er på vei fra Danmark!!!
    Håper du får alt du ønsker deg, fordi du fortjener det!!!

    Varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett