søndag 5. august 2012

Summernight...

I går var en fantastisk sommerdag her i svingen. Så grilling stod på kveldsmenyen. Vi fikk besøk av min mor og stefar. Vi mangler foreløpig utemøbler så i mangel på dette trakk vi spisebordet helt bort til døråpningen og åpnet begge dørene. Det var det nærmeste vi kom å spise ute.


Jeg dekket et enkelt bord i hvitt blått og litt rosa. Man tager hva man haver!


Ungene fikk servert hjemmelaget iste i hver sin flaske med herlige papirsugerør. En stor hit!


Jeg pyntet med små babymatglass som jeg knøt en sløyfe på og plukket noen sukkertopper til å ha oppi. Enkelt og greit!


Resten av isteen ble servert i Green Gate muggen.


Til dessert hadde vi et stort fat med frukt og litt is.


Så må jeg bare vise frem den nydelige buketten min kjære kom hjem med i går. Passer perfekt inn på
stuebordet. :)


Jeg nærmer meg innlegg nr 100, 40000 sidevisninger og har passert 15000 unike besøk. Det vil bli feiret med en giveaway sponset av AMdesign. Gled dere og følg med til uken.

Solklem fra Charlott

1 kommentar:

  1. Så nydelig bukett;) Ja det har vært et fantastisk vær i helgen, og da må man grille!

    SvarSlett