mandag 20. februar 2012

I dag har vi fått trapp!

Et av de store valgene når man bygger hus er valg av trapp. Vi fikk tilbud fra fire aktører, mer eller mindre lokale alle sammen. Tilbudene skilte 80000(!) i pris. For oss var pris og leveringstid veldig viktig. Vi har ventet så lenge som overhode mulig med å bestille trapp, for at den ikke skulle lide i byggeprosessen. Tore bygde en provisorisk trapp til oss som han i går fjernet. Han har holdt det hemmelig for meg at trappen kom i dag, så jeg ble VELDIG overrasket i dag da jeg kom opp i huset.


Slik så det ut uten noe annet enn en stige i trappehuset.

Og disse karene fra Risør trapp var i full gang da jeg kom opp i huset i dag.


Valget var ikke veldig vanskelig da vi hadde fått inn alle tilbudene, for Risør trapp var rå på pris og leveringstid. Vi bestilte trappen for 2 uker siden og i dag kom den altså på plass!

Ta en tur innom nettsiden deres, de er vel verdt å vurdere hvis dere skal ha ny trapp.






Det er litt vanskelig å ta fine bilder som viser hvor flott det ble, men her er en liten smakebit. Det kommer fler og bedre bilder når vi kommer på plass i huset.


Her er noen detaljer fra rekkverket. I tillegg valgte vi et avrundet førstetrinn, noe som virkelig ble prikken over i'en.

Trappeklem fra Charlott

4 kommentarer:

  1. Det blir jo rååå flott, gleder meg til å se det ferdig :)

    SvarSlett
  2. Så gøy det er å se at ting begynner å ta litt form :))
    Trappa var kjempefin !!

    Klem // Heidi

    SvarSlett
  3. Så fin trapp! :) Må være gøy å få en så essensiell ting i huset på plass, da kjenner du sikkert at det virkelig begynner å blir ferdig. :)

    Lene:)

    SvarSlett
  4. Lekkert! Nydelige spiler, de likte jeg! =)
    Klem Linn

    SvarSlett