mandag 5. desember 2011

Julegaver

Da er noen av årets julegaver pakket inn. Jeg begynner å nærme meg slutten og syntes egentlig ikke det er så værst til å være meg. :)



I år er de aller fleste pakkene pakket inn i skoeske for å få innpakningen penere. Papir og til/fra-tag har jeg kjøpt på Panduro og silkebånd på Søstrene Grene.


Nå venter en pakke til på innpakning før vi skal på hyggelig førjulsbesøk i morgen. Vi skal til noen gode venner og bake pepperkaker. Det var egentlig vår tur til å være vertskap.. men siden vi verken har hus eller kjøkken får vi ta det et par år på rad når vi kommer oss inn i Tuftesvingen.

Når det gjelder huset har det ikke vært så mye blogging i det siste. Det er rett og slett fordi det har ikke vært så mye å ta bilde av. Det har absolutt ikke stått stille, men isolasjon og plast er kjipt. Nå, derimot, er alle veggene i 1. etasje ferdig platet, så da kan mor begynne å svinge malekosten. Gleder meg!! 

Nå skal jeg sprette i seng. Det har vært en laaaaang dag.

God natt godt folk!

Juleklem fra C 

1 kommentar:

  1. Nydelig innpakning, heldig er de som får disse =)
    Lykke til med malingen!
    Klem

    SvarSlett