tirsdag 15. februar 2011

Noen av mine favoritter



Tenkte jeg skulle vise frem noen av tingene jeg gleder meg til finne en fin plass til i det nye huset. Det blir jo gjerne sånn at man har noen ting man ikke har så lyst til å ta med seg videre og noen ting man er veldig glad i.

.................



Denne skapdøren har jeg kjøpt hos Mette på Mini-mal (http://www.mini-mal.no/), og jeg elsker den! Den har så utrolig mange fine detaljer. Den kommer til å få en sentralplass i stua.


En annen ting jeg har blitt veldig glad i er trollhasselgrenene mine. Jeg husker jeg fikk en til jul engang i min ungdom og tenkte i mitt stille sinn; "hvem er det som gir bort en grein til jul?". Lite visste jeg da at dette var noe jeg kom til å synes er så utrolig fint. Den er med på gjøre det så hjemmekoselig. Også kan man bytte ut pynten i ny og ne.



I dag faller dommen på hvem vi skal bruke til å sette opp huset vårt. Tore skal ta de siste telefonene, så jeg kan avsløre i morgen hvem det blir.

Ha en super dag alle sammen!






1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg sååå til å se når dere kommer igang! Blir spennende å følge dere "nabo" ;-) hihi

    SvarSlett